perjantai 16. toukokuuta 2014

Ikävä

Heippa vaan!

Täällä juttelee nyt Ilo the Riiviö, koska isoveikka on hoidossa. Ensin se, mikä kaikkia tietysti kiinnostaa, Onnin leikkaus viime perjantaina meni tosi hyvin. Ite en ollut paikalla, mutta äiti kertoi, että Onni oli ollut tosi reipas. Korvat oli huuhdeltu ja niissä ei ollut hiivaa, pippeli huuhdeltiin, kynnet leikattiin ja silmä oli kunnossa.  Perjantaina Onni oli tosi väsynyt, mutta lauantaina jo oma itsensä. Leikkauskohta vähän turvotti vielä sunnuntaina, mutta nyt viikon aikana se on hyvin laskenu. Sitten Onni olikin iskän vanhemmilla koko viikonlopun ja mä olin äitin. En ymmärrä, miten noi kuvitteli, että en antais Onnin toipua. Millon muka oon isoa herraa häirinnyt, niin? 


No, mä siinä voitin. Sain kiusata Kaapo ja Hilmaa koko viikonlopun. Musta tuntuu, että en hetkeen oo siihen mummulaan tervetullut, jos Hilmalta kysytään. Vaari-Kaapo tietysti tykkää, kun mä pidän siitä huolta, pussaan ja pesen sitä. Hilppa on tietty mustis. Onnillakin meni hyvin. Se oli päässy iskän mummullekin pullaa syömään, se oli vähän epäreilua mun mielestä. Varsinkin kun Onni on nyt saanut olla viikon mummunmummulla! Juuston lähteellä...

Onni toipumassa!
Joo, jätettiin Turkuun tullessa Onni Huittisiin mummunmummulle, kun äiti meinasi, ettei meidän yhteiselosta tuu täällä mitään. En ymmärrä... No, mummunmummu ja pappa oli hirveen tyytyväisiä, kun sai meistä sen rauhallisemman ja lessumman, niin. Onni on siellä jo kuin kotonaan ja äiti vähän pelkää, että saadaanko me sitä tänne kotiin enää lainkaan. Äiti jo kaipaa kainaloistaan öisin.


Meillä on täällä Turussa kaikki mennyt hyvin. Äiti on musta ylpee, eikä tää oo omakehua. Mutta oonhan mä reipas... Täällä kotona osaan jopa pyytää ulos ja osaan jo odottaa istuen ruokaa. Remmikäyttäytyminen on ihan mielialakohtaista ja kiristää äitin hermoja. Tykkään komentaa muita koiria ja siitä yritetään nyt kovasti eroon. Maahan en vielä osaa mennä, se on ihan tyhmä temppu. 


No, mä toivottelen taas hyvät viikonloput teille lukijoille! Palataan tänne blogin ääreen sitten seuraavan kerran taas yhdessä. Ehkä Onni sitten kertoo herkkujen määrästä teille...

Mä teen tuttavuutta ison Pimun kans!
Ja vielä erittäin myöhäiset äitienpäiväruusut kaikille meidän elämän äideille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti